Privatlivspolitik for Sten Jensen Gruppen A/S

Sidst opdateret: 4. december 2024

1. Dataansvarlig

Vi er dataansvarlige for behandlingen af personoplysninger om vores kunder og samarbejdspartnere. Vores kontaktoplysninger er som følger:

Virksomhedsnavn: Sten Jensen Gruppen A/S
CVR-nr.: 25019113
Telefon: 46 15 28 51
Adresse: Korskildemark 4, 2670 Greve

Privatlivspolitikken gælder for alle virksomheder under Sten Jensen Gruppen A/S:

  • Tømrerfirmaet Sten Jensen A/S
  • Elfirmaet Hjortskov & Jensen A/S
  • Krage og Jensen Byg A/S
  • Elfirmaet KN & Jensen A/S
  • DTM Gulve A/S
  • KJ Ejendomme ApS
  • Sig Ejendomme ApS

2. Besøg på hjemmeside

Når du besøger vores hjemmeside, anvender vi cookies for at sikre, at hjemmesiden fungerer korrekt. Du kan finde flere detaljer i vores cookiespolitik.

3. Kommunikation med potentielle kunder

Når du kontakter os via kontaktformular, e-mail eller telefon for at få information om vores ydelser, behandler vi de personoplysninger, du giver os, så vi kan besvare dine spørgsmål og give dig relevant information om vores ydelser.

Vi behandler normalt følgende oplysninger:

  • Navn
  • E-mail
  • Telefonnummer

Retsgrundlag: Behandlingen af dine oplysninger sker på baggrund af GDPR artikel 6, stk. 1, litra f.

Vi sletter din kommunikation med os, så snart det er klart, om du ønsker vores ydelser eller ej. I særlige tilfælde, hvor opbevaring er nødvendig, vil vi angive grunden til dette.

4. Kunder

For at sikre korrekt levering af vores ydelser behandler vi personoplysninger om vores kunder. Dette inkluderer:

  • Navn
  • Adresse
  • Ydelser
  • Særlige aftaler
  • Betalingsoplysninger

Retsgrundlag: Behandlingen sker på baggrund af GDPR artikel 6, stk. 1, litra b.

Når ydelsen er leveret, og eventuelle udestående er afsluttet, sletter vi straks personoplysningerne.

5. Bogføring

Vi er forpligtet til at gemme regnskabsdokumenter i henhold til bogføringsloven. Dette omfatter opbevaring af fakturaer og lignende bilag, som kan indeholde almindelige personoplysninger som navn, adresse og ydelsesbeskrivelse.

Retsgrundlag: Behandlingen af personoplysninger til bogføring sker på baggrund af GDPR artikel 6, stk. 1, litra c.

Vi opbevarer disse oplysninger i mindst 5 år efter afslutningen af det pågældende regnskabsår.

6. Jobansøgninger

Vi modtager og vurderer jobansøgninger med henblik på ansættelse i vores virksomheder.

Retsgrundlag: Behandlingen sker på baggrund af GDPR-artikel 6, stk. 1, litra f.

  • Uopfordrede ansøgninger slettes, hvis der ikke er et match.
  • Ansøgninger om opslåede stillinger slettes efter ansættelsen af den rette kandidat.

Hvis du ansættes eller deltager i en rekrutteringsproces, modtager du separat information om behandlingen af dine personoplysninger i denne sammenhæng.

7. Databehandlere

Vi samarbejder med eksterne leverandører og databehandlere, herunder systemudbydere, rådgivere, IT-hosting og marketingtjenester. Databehandlere skal overholde vores standarder for databeskyttelse og sikkerhed for at beskytte dine personoplysninger.

8. Videregivelse af personoplysninger

Vi videregiver ikke dine personoplysninger til tredjeparter.

9. Profilering og automatiserede afgørelser

Vi foretager ikke profilering eller anvender automatiserede afgørelser.

10. Tredjelands overførsler

Vi benytter databehandlere inden for EU/EØS. I tilfælde af overførsel til tredjelande sikrer vi, at passende foranstaltninger er på plads for at beskytte dine personoplysninger.

11. Behandlingssikkerhed

Vi implementerer passende tekniske og organisatoriske foranstaltninger for at beskytte behandlingen af personoplysninger. Dette inkluderer risikovurderinger og løbende opdatering af vores procedurer og medarbejderuddannelse om GDPR.

12. De registreredes rettigheder

Du har visse rettigheder i henhold til GDPR med hensyn til behandlingen af dine personoplysninger. Hvis du ønsker at udøve dine rettigheder, bedes du kontakte os:

  • Ret til indsigt: Du kan få indsigt i, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
  • Ret til berigtigelse: Du kan få rettet urigtige oplysninger.
  • Ret til sletning: Du kan under visse omstændigheder få slettet dine oplysninger.
  • Ret til begrænsning: Du kan under visse omstændigheder få begrænset behandlingen.
  • Ret til indsigelse: Du kan gøre indsigelse mod behandlingen.
  • Ret til dataportabilitet: Du kan anmode om at få dine oplysninger udleveret i et struktureret, maskinlæsbart format.

Du kan læse mere om dine rettigheder i Datatilsynets vejledning på deres hjemmeside.

13. Tilbagetrækning af samtykke

Hvis vores behandling af dine personoplysninger er baseret på dit samtykke, kan du til enhver tid trække dit samtykke tilbage.

14. Klage til Datatilsynet

Hvis du er utilfreds med vores behandling af dine personoplysninger, kan du klage til Datatilsynet. Du finder Datatilsynets kontaktoplysninger på deres hjemmeside.

15. Brugte systemer og platforme

For at levere vores ydelser og sikre sikker behandling af personoplysninger benytter vi følgende systemer og platforme:

  • E-regnskab fra HALLERUP
  • Office365
  • SharePoint
  • Let’s Build
  • Ekko app.