Tryghed for beboere, brugere og kunder

Vi sætter mennesker i centrum

Vi skaber tryghed for beboere, brugere og kunder

Vi løser ofte opgaver i bygninger, hvor der er liv – beboere i deres hjem, ansatte på deres arbejdsplads eller kunder i en butik. Det kræver mere end godt håndværk at imødekomme. Det kræver menneskelig forståelse og nærvær.

Derfor er håndtering af beboere, brugere og kunder en integreret del af vores arbejdsproces. Vi gør en dyd ud af at møde det enkelte menneske i den situation, det befinder sig i, når vi pakker værktøjet ud få meter derfra.

Måske er nogle af beboerne hjemme hele dagen – og skal finde ro midt i ekstra støv, støj og ændrede adgangsforhold. Kontormedarbejderne skal kunne koncentrere sig om deres arbejde og måske holde møder, mens vi arbejder i lokalet ved siden af. Og butiksejeren skal fastholde sine kunder, samtidig med at vores håndværkere udfører deres arbejde i butikken.

Vi forstår, at vores tilstedeværelse har en konsekvens – og vi tager ansvar for at minimere forstyrrelserne og skabe tryghed. Derfor sørger vi for grundig varsling, tydelig skiltning, afskærmning og løbende information. Alt sammen i tæt samarbejde med vores kunder.

Vi planlægger desuden arbejdet, så det tager højde for hverdagens rytme: Vi arbejder fx også uden for åbningstid, inddeler projektet i etaper og rydder altid pænt op efter os.

Derfor er vi gode til at renovere med mennesker tæt på

Men beboerhåndtering handler ikke kun om planlægning og logistik. Det handler i lige så høj grad om attitude og tilstedeværelse. Vores håndværkere møder folk i øjenhøjde – med venlighed, respekt og forståelse. Vi hilser på dem, vi arbejder tæt på. Vi svarer, når der spørges. Og vi gør os umage for at få alle til at føle sig trygge og respekterede.

Vores tilgang til beboere, brugere, kunder og ansatte afspejler sig også i vores værdisæt. Når vi siger, at samarbejdet skal være ubesværligt, er det ikke kun for kunden – det gælder også for dem, der færdes i og omkring byggeriet. Værdier som respekt og ordentlighed er med os hele vejen – fra første varsling til sidste håndtryk – og er afgørende for, at vi kan skabe tillid og tryghed, når vi arbejder tæt på mennesker.

Vi arbejder efter disse fire FN verdensmål